Sunday 30 September 2012

Collagen - Jangan terburu-buru

As salam semua si cantik manis..

Telah lama tidak dapat menulis di sebabkan kesibukan bekerja..padah berblog dgn mempunyai kerja tetap yg mencabar...hehe

Kepada yg telah memesan collagen, telah di hantar pada Jumaat lepas dan ada yg telah menerima semalam, dan mungkin ada yg akan menerima esok atau lusa..sabar yer..kalau tiada..telepon saya yer..

Apa juga supplement, tidak dapat di lihat dalam masa terdekat..ini bukan ubat..ini perlu di ambil sebahagian dari diet yang sihat..jangan pulak makan 1 kali dah berasa semua cantik...yg elok itu juga mengambil masa untuk membuahkan hasil yg baik..insyAllah..jadi jgn terburu-buru yer..yg penting usaha dan doa juga..baca bismillah dan selawat semasa minum...niat kan kesihatan yang baik untuk dapat lebih beribadah kepada Nya...

Apa pun ingin saya berkongsi cerita En.Y dari Negri Sembilan yg membuat repeat purchase sbb dia sgt gembira dgn mengambil collagen ni...alhamdulillah...., dia lebih kuat dan badan/lutut tidak penat dan sakit ketika berbasikal..dia mmg suka berbasikal sebagai senaman...Sya tanya mcm mana dia ambil collagen ..katanya mcm saya advice 2 teaspoon campur dlm air..saya kata x ada bau ikan ker..dia kata ada sikit la tapi tak hanyir dan okay untuk dia...Saya bersyukur sbb seronok dapat memberi kebaikkan pada org lain...Tapi dia juga bercerita pada suami saya (agaknya malu nak citer ngan saya hehe)..bila dia ambil collagen + susu sebelum tidur ( err..dia mmg nak nampak muda la saya rasa hehe..)...dia rasa badan sedap dan esok pagi senang lawas..dia pernah ada constipation so bila dapat lawas...mcm "legaaaaa"...kan, pada sesiapa yg ada masalah ni pasti tahu derita constipation...

Secara jujurnya saya masih belum bertemu science explanation utk ini tapi dia bukan la yg pertama memberi tahu saya...Yg sebenarnya saya pun experience "legaaa" di waktu pagi,  bila ambil collagen + susu sebelum tidur dan juga Puan Nisya yg membeli dari saya turut mengalami perkara yg sama..jadik macam "best" pulak...So saya kongsikan testimonial ini..moga mereka yg mencari penyelesaian health and beauty may consider this...

Okay la..saya ni cuba membuat facebook Premier Collagen tapi tak sempat-sempat lagi..insyAllah..di masa terdekat. Minggu depan..lagi senang upload gambor kot...

Selamat berhujung minggu...saya masih cuba membaca belanjawan terbaru..anything for me?? hehe

Yang cantik perlu sentiasa gembira bila melihat orang tersayang gembira dan dalam mengembirakan hati org2 tersayang..perlu tahu mengembirakan diri sendiri...dengan kesihatan yang baik dan pengambilan makanan yang sihat..

Salam Ceria - Puan Cantik Manis

1 comment:

  1. salam akak.blh saya copy paste artikel akak dlm blog saya...tq...info ini sgt baik la...:)

    ReplyDelete