Tuesday 2 October 2012

Premier Collagen

As salam pembaca budiman,

So nak inform, saya dah buka akaun facebook page Premier Collagen, so sila2 kan like untuk mendapat informasi terkini pasal collagen. Sebab blog ni saya nak dedikasikan bukan saja utk collagen sbb byk lagi ilmu yg saya harap dapat berkongsi dgn anda semua. So cerita collagen kita letak di facebook cuma sekali sekala akan masuk kat sini juga la...

Skrg ni, kadang2 bila pergi kerja akan nampak kereta2 polis mengiringi bas2 ke KLIA utk menghantar jemaah haji..sayu rasa hati..bila pula panggilan utk saya...masih ternampak2 panggilan Ka'abah dan keheningan dan kedamaian di Madinah......kan..rindu kan? Walau kemana kaki saya telah melangkah..Madinah dan Mekah tetap di hati...

Berbalik pada collagen..masa musim haji dan utk perjalanan umrah..mesti byk berjalan..kadang nk menunaikan tawaf di tengah ribuan manusia dan perjalanan saie boleh jadi amat mencabar..sbb tu jaga kesihatan badan..insyAllah Premier Collagen yg telah terbukti berkesan membantu mengurangkan radang pada sakit sendi amat baik untuk sesiapa saja yng dlm perjalanan jauh ini...dan ketika musim panas ini, kulit mudah kering dan kedut..jadi moga penjagaan kesihatan dgn Premier Collagen dapat membantu agar structur kulit baik dan menahan kelembapan agar kulit sihat...insyAllah..

Hmm..penat la..nanti kita sambung yer..bawa2 lah berehat ...kecantikkan mmg memerlukan rehat yg mencukupi..

Have a sweet dream :)

Salam Manis - Puan Cantik Manis

No comments:

Post a Comment